2013年10月22日 星期二

邊嗰話排骨仔做唔到型男? 跟住健身計劃做4個月就得


Ming Chan: 本身自己係「超瘦底 」,玩咗好耐健身D肌肉都冇乜增加,,後來搵咗RICKY Sir教我,佢喺訓練動作上幫我改善咗好多,而且每次訓練都好到位。問佢健身上嘅嘢,又全部答到我,最重要係佢會定期Follow up嗰進度,睇下之前編嘅訓練計劃啱唔啱我,,雖然每次做GYM都好辛苦,又要食得多嘢,但現在睇到哩4個月嘅 Result,一切都喺值得! Ricky Sir, Thx XD

更多資訊可到我facebook睇
www.facebook.com/personaltrainerricky

沒有留言:

張貼留言